söndag 14 juni 2009

En dag på dreamhack

Sitter i bilen och softar, Andreas är och nattar sin Oliver, undrar om han kan sova efter ett halvt flak joltcola? Han hade väldigt stirriga ögon ett tag.
Lite seg är jag nog allt. Har precis borstat tänderna efter coca cola, dr pepper, joltcola, kaffe och energidryck... Mina tänder skrek!
Intressant dag måste jag säga, fått massor intryck. Killarna som sitter under luvor och knappt tittar upp utan bara har skärmen för sina ögon är de jag kan förstå bäst. Jag skulle också vilja gömma mig bakom en stor luva och drömma mig bort i en annan värld.

Vi gjorde ett tappert försök och kolla på den tredje sagan om ringen filmen, men bara efter några minuter gav vi upp. Få se om det visas några sköna filmer imorn, eller senare idag egentligen.

Kommer mer tankar om några timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar