söndag 14 juni 2009

Jaha då var man vaken igen...

Sitter just nu i bilen utanför Elmia, nyvaken och "utvilad".
Hela natten har manhört dunket innifrån DreamHack, så festivalen pågår än.

Efter en natt med tre personer i en bil har man upplevt en ny form av sömn, inte så illa ändå!... Sämre kunde man haft det, man vaknar av att bilen börjar röra sig och o att det prasslar o grejar det är Åsa som grejar o försöker ta sig ur bilen. Hej säger man lite trevlig, -"Jag ska gå in o köpa kaffe" får man till svar...

Oliver sover som en liten gris... han som skulle vara vaken hela natten, när jag grejar o har mig vakan han o frågar vart jag ska, svarar jagatt vart ska du?? -"lägga mig" säger han som redan ligger. ¨

Man skulle ljugaom man sa att man inte saknade sängen hemma, men är man på festival så är man. . . Men åkerman på fler såna här tillstängingar så ska man nog som så många andra på parkeringen har, husbil!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar