söndag 14 juni 2009

kaffe kaffe kaffe

Jag däcka först, erkänner! Vet inte vad klockan var, kanske runt halv tre eller nåt. Vi tre östernärkingar sov alla i bilen. Faktiskt mer bekvämt än man kan tro, men å andra sidan kan jag sova vara som helst.

Vakna åtta och var hur utvilad som helst, och Åsas första tanke var såklart kaffe kaffe kaffe. Klättrade ut ur bilen med rumpan i vädret, när jag försöker få på mig jeansen på parkeringen glider en polisbil sakta förbi. Men det fanns tydligen inga lagar om att va halvnaken på en allmän parkering för de åkte bara förbi.

Väl inne på elmia köpte jag mig en kopp himmelsk dryck och upptäckte att många verka ha använt natten till att sova för det var många frukostgäster. Men det var många som satt vid sina burkar också, och som verkar ha gjort det hela natten.

Innan vi åkte fick jag Andreas att svära på att han inte skulle lämna mig av rädsla att komma vilse. Han har skött sig men nu börjar jag faktiskt stå på egna ben och hitta lite.

Kollade lite underbar Mel Gibson kiltrumpa i Braveheart. Och nu är det nog dags att få lite frukost, inte bara kaffe....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar