måndag 15 juni 2009

måndag idag?

Somnade väl innan två igår. Hann knappt nudda kudden förrän jag va i drömmarnas värld.
Andreas gick och hämtade Oliver runt fyra för då orkade han inte längre, han som skulle sova vid datorn haha. Men han klara längre än jag trodde, han imponerar klart.

Min kropp tror den har sovit för länge när jag varit i sovande tillstånd fem timmar så sju tog jag mina grejer ur bilen och lät Rydings sova vidare.

På området ser det ut som förut, förutom att man nu kan upptäcka "klaner" av folk som sover på rad, dock har de ingen publik.

Är väldigt stökigt, vilket var väntat med så mycket folk på samma plats och jag är glad jag inte är städerska idag

Ska hitta mig en kopp kaffe innan jag bloggar vidare

En sak man verkar märka är att många lever på överskottenergi, det leks och skriks mer än tidigare, som sig bör på en festival. Måste va all jolt cola och energidrycker. Oliver drack en igår som nog var livsfarlig för han hade massa energi och for runt vid ett tiden. Måste komma ihåg att fråga vad den hette. Kanske ska prova en ikväll så man kan vara vaken sista natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar