lördag 13 juni 2009

Nu är det nersläckt

Klockan sexton... Vi var nere hos Oliver för att kolla invigningen. Så varmt, förstår att en del går i bar överkropp och vissa enbart i morgonrock. Började klä av mig själv, dock bara till linne. Eller ja, jag hade byxor också såklart.
Prick sexton släcktes alla lampor och Lasershowen va nåt alldeles extra, t.o.m. jag lät mig imponeras. Man måste va på plats för att uppleva detta fullt ut... Vilken stämning
Själv har man bara en liten partykamera så jag brydde mig inte ens om att ta kort, men jag föreslår att ni kollar in min kollegas bilder.
Allt konstigt är normalt här, ingen verkar höja på ögonbrynen när en kille tejpades upp på väggen med silvertejp, eller när det kom en kille i tonåren som sög på tummen och hade ljusblå sparkdräkt...
Ingen joltcola i Åsas kropp än, men dock Full Strike energy som inte får drickas av personer som är känsliga för koffein... Jag är inte i den riskgruppen iallafall

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar